2010. november 14., vasárnap

Suli-nosztalgia

Kacajkától szervóztam...

1. Milyen irodalom tételt húztál az érettségin?
Himnusz-Szózat összehasonlító elemzése!:) ...megálmodtam, hogy ezt fogom húzni!:) ...magyar nyelv és iraodalomból így ötöst kaptam, méghozzá dícsérettel!:)

2. Ennek hány éve is?
16 - ha jól számoltam!:P

3. Emlékszel a középiskolás ofőd nevére?
Obuch László

4. OKTV?
Az nem... Egy matek versenyre emléxem, de elég nehéz volt, helyezést nem értem el...

5. Milyen szakkörbe jártál?
Na, milyenbe??? Hát számtech!:) ...írtuk a lottó-programot a jó kis commodore 64-esen!:P

6. Hányas, és milyen nevű úttörőcsapatban voltál pajtás/cserkész/ministráns?
Erre nem emléxem. Ez az úttörősdi hidegen hagyott!:P

7. Mi volt a tisztséged az őrsödben?
Passz...

8. Mi volt a legmaradandóbb emléked egy osztálykirándulásról?
A legjobb barátnőmről kiderült, hogy rokon. Távoli... :)

9. Milyen fakultációra jártál?
Számtech. A gépírás nem érdekelt, mentem a fiúkkal számtechre. Nálunk választani lehetett!:D Így számtechből érettségiztem!:)

10. Előfordult, hogy kirúgtak valamelyik suliból?
Nem.

11. Ki volt az általános iskolás nagy ő?
Zsolti:) Nem egy suliba jártunk...

12. A leggázabb poszter a szobád falán?
Gáz??? George Michael + Metallica, de ezekkel kitapétázva az egész szoba!:)

+1. Aztán intő, bukás volt-e?
Gimi negyedikben félévkor meghúztak matekból!:-O Utált a tanár, nem voltam neki szimpi, és azt mondta, tehetek bármit, úgyis meghúz. Hááát, meg is tette! Évvégén csak azért nem húzott meg, mert minden dogám négyes-ötös lett!

Nincsenek megjegyzések: