2010. november 7., vasárnap

Szabvány vasárnap

Sugi 8 után elkezdett csiripelni, így kénytelen voltam felkelni. Pedig tudtam volna még egy kicsit lustizni! Bezzeg majd holnap, ha suliba kell menni,és korán kell kelni, majd nem akar felkelni!

Kelés után lapi bekapcs. Kivételesen az Avira önként s dalolva frissítette magát, így nem kellett még azzal is külön vackolni.

Délelőtt szokás szerint konyhaműszak: mosogatáshegyek, főzicske. A kaja is szabvány vasárnapi volt: húsleves, rántott csirkemell, sültkrumpli, ubisaláta.

2 óra felé kénytelen voltam elmenni a cukiba, mert a drágámnak sütiehetnéke támadt. Nesze neked fogyókúra!:P ...hoztam sok sütit,és ettem is belőle,de most valahogy nem éreztem azt az eufóriát!:P

...és hogy miért szabvány??? Mert minden vasárnap tök egyforma!:P

Mellette hisztispicha hangulaban voltam! ...dögpiri... Szétmegy a hasam, mintha a beleim cincálnák!:(

Nincsenek megjegyzések: