2010. november 11., csütörtök

Sugicka:)

Sugival délben összefutottam. Mentek ebédelni, én meg húztam haza.
A sapkáját szétszakította az egyik fiú. Vadállatok! Most mit csináljak??? X anyukája fizesse ki a sapkát? ...mert nem ez az első eset!:(
Utána mondja, hogy más is volt... Y belelökte a sárba. Na, akkor néztem rajta végig, a fél oldala csupa sár volt! De az a tömény sár, ujjnyi vastagon!:( A vadiúj cipője is...

Kicsit kezd elegem lenni belőlem, hogy így bevadulnak a gyerkőcök! Rájuk szólni??? ...áááá, azt nem lehet! ...vagy csak nagyon finoman! Mert ha rászólsz barnácska színű gyerekre, másnap a zanyuka megy reklamálni az igazgatónénihez, hogy ez diszkrimináció!:(

Egyébként hihetetlen, de Sugi egy hónap alatt 3 centit nőtt!
...eszik is rendesen!:)
Hízni nem hízott, csak nőtt!:)

Persze az össze nacija bokavillantós lett, így ma vacsi után szekrénydúrás volt.
Az egyik rokon mindig farmernacikat küldött, de eddig mind nagy volt. Nos, most találunk ezek közt 6 olyan gatyót, ami jó rá!
Nagyon örült neki, próbálgatott ezerrel!:)

...persze én is örültem, mert tavaszig így remélhetőleg nem kell nacit vennünk!:)

Nincsenek megjegyzések: