2010. december 9., csütörtök

Lemaradtam kicsit a naplóírással - már megint...

Hétfőtől már mehettem dolgozni, bár a hasmenésem még nem múlt el, és a hasim is fájdogál a mai napig.
Vigyáznom kellene magamra, mert tudom, ha ismét felfázok, ismét doki lesz!
...viszont honlaptól mehetünk ki a kukás kérdőív miatt!:( Hideg van nagyon, így 100%, hogy visszaesek! ÁÁÁÁÁ, tudom, hogy nem kellene ilyen borúlátónak lenni, de ismerem magam!:(

Kissé depi vagyok. Fura... A kis antennáim ismét működésbe léptek, és olyan dolgokra figyeltem fel, amik eddig nem izgattak annyira. Szövögetem a kis öszzeesküvés-elméleteim...
Olyan feszültek az emberek, olyan hűvösek, kimértek... Nem is tudom, hogy írjam le...
Talán csak a hidegfront miatt! Vagy az első hó teszi???

Na, de nem csak depis vagyok, hanem olyan "kiégett" is!:( Mintha belefáradtam volna a dolgokba. Mintha megint előkapna a "semmire se vagyok jó érzés"...
Persze erre ma rá is segítettek bent a munkahelyen! Nagyon érzem ezt, hogy "csak" egy közmunkás vagyok, és hiába teszek meg mindent, hiába adom bele szívem-lelkem-tudásom, akkor se fogok annyit érni, mint egy köztisztviselő!:(
...alja népség vagyunk...

Január 1-től pedig vár a totál-brutál érzés: a munkanélküliség!:(((

Nincsenek megjegyzések: