2010. december 18., szombat

Röviden...

Suginak próba volt ma is, és holnap is lesz. Egész merész mutatvány volt a havas járdán biciklizni, szegénykém meg se mert mozdulni a csomagtartón! Pedig ma még istenes volt a járdán menni: friss hó esett, és nem csúszott (annyira).

Reggelre iszonyat torokfájással ébredtem. Mostanra totál letaknyosodtam, fáj a fejem is...
Délután beájultam. Nagyon fáztam, nyakig betakaróztam... Biztos lázas is vagyok, de nem mértem...
Suginak is fáj a torka, és a hangja is elmegy néha... Olyan mint egy kis repedt fazék!

Jövő héten még hétfő-kedd meló, utána VÉGE!!! Komolyan nem tudom, hogy örüljek, vagy sírjak...
Pénz szempontjából a sírást választanám. Viszont itthon sokkal nyugisabb lesz!

Nyugi??? Ha belegondolok, ez mégse olyan biztos. Hamarosan hozzák a deszkákat, és végre megcsinálják normálisan a konyha-előszoba-fürdőszoba mennyezetét. ...és talán melegebb lesz ott is! Jó lesz, mert a konyha olyan, mint a jégverem! Nem szívesen főzicskélek mostanában!:(

Nincsenek megjegyzések: