2010. december 14., kedd

Szülinap

Ma ünnepeltük mama 80. szülinapját. Itthon voltak Tündiék, Imi, Tibi keresztapja, mama testvére, és mi.
Fincsi ebéd volt, és jó volt egy kicsit kikapcsolni. Nem volt nagy dáridó, picit beszélgettünk utána mindenki ment a maga dolgára.

Sugi nagyon örült Tündiéknek, már napok óta a keresztanyuját emlegette. Meg is lepték a csakjszit, mert kapott egy bébipónis szettet, és 2 festhető ruhájú Barbie-babát.
Sajna Tündiék is már hazamentek...

Igazából gyorsan eltelt ez az egész nap, még jó, hogy kértem egy nap szabit...

Egyébként is gyorsan telnek a napok!:(
Reggel amikor megszólalt a telefonom ébresztője, megijedtem. Olyan érzés volt, mintha nem is aludtam volna csak egy félórát... Elég rosszul esett!

Nyöszöghetnék is, de azt megtettem a titkosba. Röviden: folyamatosan fáj a fejem, fáradt vagyok, elegem van mindenből, és csalódások is értek rendesen. Nem, nem kaptunk össze a drágámmal!:P

De már mindegy... Január 1-től munkanélküli leszek!:P

Nincsenek megjegyzések: