2010. december 22., szerda

Szabin! ...vége...


Mától szabin vagyok. Millió dolgom lenne, de lehet, hogy a carullét erősebb lesz, és vízszintesbe kell, hogy vágódjak.
Xar éjszakám volt. Köhögtem, fullákoltam, leizzadtam... Mire nagynehezen elaludtam volna, Sugi is elkezdett köhögni.
Fura, de be is lázasodtam!:(
A bal kezem is piszokul fáj, pedig most nagy szükségem lenne a mancsaimra!!!

Na, ennyit a nyefegésről.
A kép a próbán készült... A három angyalka!:)
Tervbe van véve mára a ministránsruha megvarrása! ...ne legyenek már a hírvivő angyalkák lepedőbe: csak jobban fognak így kinézni! Az én ötletem volt, így én varrom - ez lesz az én kis adományom. Persze nem megy minden simán, mert a díszítéshez nem kaptam elég madeirát. Horgolgatni a szélét meg már nincs idő, pedig úgy biztos még szebb lenne!

Főzni is fogok ma: töltött paprikát.

Takarítani is kellene, de max összerámolásra-porszivornyázásra fogja futni. Nagy sikamika nemlesz idén...

Ja, és pár szó a tegnapi napomról...
Délután kicsit hamarabb hazajöttem. Kibírtam pityergés nélkül. Nagyon car volt azzal a tudattal eljönni, hogy lehet, hogy jövőre már nem tudok visszamenni... :(

Nincsenek megjegyzések: