2010. március 26., péntek

Vagyok...

Kicsit kába vagyok még, és gyenguska. Néha elkap a szédülés, de ezt ráfogom erre a nagy ronda böhöm gyógyszerre!:P ...ja, és még mindig fájdogál a torkom, de csak úgy gyengén!:P

Ma végre ettem egy jót! Gyros husit csináltam sok-sok salival, és a páromnak sült krumplival. Nagyon fincsi volt! Mostanában jobban bejön ez a görög sali, mint a sima tejfölös uborkasaláta!
...most délután még enni akartam egy kicsit, de kerekedett szemekkel állapítottam meg, hogy elfogyott! A saláta is!
...majd eszek mást. Van még a sima káposztasalátámból is!:)

Ja, a párom csillivilli-laptopja ismét dokibácsinál van!:P Nem én rontottam el!!! Egyszerűen fogta magát, és ha olyanja volt, kikapcsolt! Kíváncsi vagyok rá meddig lesz a szerelőnél!
A párom bejelentette, hogy kibírja gép nélkül. - ez 2 napja volt!
Tegnap már ideült, és megnézte a mailjait!
Ma pedig bejelentette, hogy estére kiviszi oda magához az én gépem!!!
...gondoltam, hogy nem bírja ki sokáig!:P

Most pedig, ha felállok a gépimtől, horgolni fogok! Végül egy kis egyszerű tojástartó kosárkába kezdtem bele! ...mint nélkül, csak úgy...

Nincsenek megjegyzések: