2010. március 17., szerda

Elegem van!

Egy sima torokgyulladás tuti nem kínozza így meg az embert!

Már 2 éjjel nem aludtam, és 3 napja nem ettem!
Ma is csak egy kis turmixolt főtt krumplit akartam enni, és az is megakadt a torkomon! Egy joghurt volt a mai kajám! ...és nagyon idegesítettek benne az aprócska kis eper darabok!

Le akartam nyelni egy panadolt, erre az beleragadt a slájmba, a víz meg felment az orromba! Lefelé nem akar menni semmi!

A torkom jobb oldala eltünt, áthúzott a bal oldalra, és ott is csak egy aprócska luk van! A hólyagjaim néha kifakadnak, és valami fehér retyi jön ki belőle. Utána persze úgy fáj a helye, hogy a falat le tudnám kaparni!

...és ez még semmi. Egész nap a hülye antibiotikum ízét érzem a számban. Valami ilyen íze lehet a méregnek! Ráadásul bazinagy! Nem tudom most este hogy fogom lenyelni! Reggel szétrágtam, így az a pocsék íz még intenzívebb!

Mamától kaptam bioparoxot remélem ez használni fog valamicskét!

Beszélni nem tudok, csak valami dünnyögős-motyogás féle hang jön ki a számon!:(
Sugi és a párom ezen persze jót vidul! ...igazuk van, tényleg hülyén hangzik!

Ha reggelre nem javulok semmit, húzás vissza a dokinénihez!:(

1 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Ez már valami gennyes mandulagyulladás, nem? Mindenképp menj vissza, ha javulsz, ha nem. Ha a gyógyszert meg nem tudod lenyelni, valami más megoldás kell a gyógyulás segítéséhez. Jobbulást!