2010. március 22., hétfő

Kézenfogva...

...mentünk a dokinénihez. Ahogy sejtettem!:(

Hajnalban Sugi ismét hányt, és jól belázasodott.
Így 7 óra után csörögtem a tanárnéninek, hogy ma nem lesz suli...

A dokinénihez pont délbe jutottunk be.
Megnézte a kiscsajszit. Ő fertőző, és vírusos. Mivel hányt, és ment a hasa, így 3 napig nincs suli! Örült neki!:)

Utána rázúdítottam a panaszaimat én is a dokinénire. Nagyon alaposan végigkukucskálta a torkom. Megkérdezte, mit írt fel rá a múlt héten. Mondtam, hogy Maripen extrát. Erre felemelte a szemöldökét. Nézte-nézte, és azt mondta, sokat javult, de még mindig elég csúnya!
Írt fel egy másik fajta antibigyót. ...és még egy üvegecske terpinis köptetőt.
Szörnyülködve hallgatta, hogy szenvedtem! ...megnyugtatott, hogy a hólyagot már nem látja!

Szóval megmaradok!:)

Voltam bent a polg. hivatalban is. Április 1-én kezdek - és ez nem áprilisi tréfa!:) Ugyanott, ha minden igaz!:) Nagyon örültem, hogy végre mehetek vissza dolgozni!:)

...és a könyvtárosnéninkkel is beszéltem, Ismét játszóház lesz, és ismét hivatalos vagyok rá! Vagyis Sugicával együtt vagyunk hivatalosak! ...törhetem a fejem valami jó kis húsvéti kreatívságokon!:)) - pl. gyöngyös tojás, szalvétás tojás, festett tojás stb... Bár még ez nem valami nagy kreatívság!:P

Sugica egyébként jól van! Virul, és ezerrel nézi a mesét.
...nekem meg fáj a torkim, és a túróstésztát belehallóztam a wc-kagylóba!
(Szép lesz, ha még ezt a vírusos dolgot is elkapom!:P - a francba!!!)

Nincsenek megjegyzések: