2010. március 28., vasárnap

Béna!!!

Annyaira nyomin érzem magam! Nekimegyek mindennek, minden kiesik a kezemből! Tényleg olyan bénának érzem magam!:P Képes vagyok egy fűszálban megbotlani, és hasraesni!:P

Ez a hülye óraátállítás is megzavart!:P Éjjel amúgyis rosszul aludtam... A drágám meg reggel elkezdte nézni azt a hülye forma1-et!:P

Délelőtt regiztem az okhoston ismét!:) Olyan jó, hogy végre lehet! Hisz az extrának annyi!:(
Persze jól belemerültem a szerkesztésbe, és a sültkrumpli majdnem megégett... Hoztam a formám!

...nem tehetek róla, hogy most ilyen vagyok! A párom mégis morog! Azt mondta, vegyek be gyógyszert! De mit??? A jó kis magas vérnyomim szerintem most lent van a béka s*gge alatt!:P

Ja, készül egy gyöngyös tojás. ...még a számolgatás is nehezemre esik!:P De azért alakul!

Varrni is kellene, de a susogós szabadidőnaci cipzáros szárának felvarrásához most tényleg nincs lelkierőm!:P

Nincsenek megjegyzések: