2010. március 4., csütörtök

Most jobb lesz???

Ma végre megérkezett a router, és mire hazaértem, a párom össze is szerelte.
Nem tudom pontosan hogyan működik a dolog, de totál észre lehet venni, hogy a drágám a csillivillin a hülye zenéit töltögeti. Lassú a net!:( De legalább van!

Jó régen írtam már...
Ha a múlt héten írtam volna ide a naplócskámba, akkor dicsekedhettem volna, hogy gyógyulgatok. Most viszont azt írhatom, hogy visszaestem. A hangom kezd elmenni - olyan bársonyosan reszelős lett!:P ...a fuldoklós köhögés is maradt!:(

Ja, letöltöttem a büntetést, és mától az önkormányzattól kapom a segélyt. ...és mostmár reménykedhetek abban is, hogy visszamehetek álmaim munkahelyére dolgozni! Nagyon szeretném!!!!!:) Annyira, de annyira hiányzik!!!

Sugi kicsit hisztis hangulatban van mostanában. Ma is sírva jött haza a suliból. Tegnap előtt olvasásverseny volt, és ma hirdették ki az eredményt.
6 elsős indult, és lett 1 első helyezet, 1 második helyezet, és 2 harmadik helyezet. Ja, és egy negyedik, de ő már nem kapott oklevelet. Sugi viszont semmit, de semmit nem kapott, ő lett a totál utolsó. Az ötödik???
...és ezért pityergett. Persze csak itthon. A suliban visszatartotta!
Sajnáltam szegénykém! Elment a kedve az egésztől, és ha jól sejtem, versenyre se akar menni soha többé! Semmilyenre!:(

Nincsenek megjegyzések: