2010. március 30., kedd

De xar!:(

Nagyon rámjár a rúd!

Tegnap már rókáztam is, a ma pedig olyan felfázósan fáj a hasam, és rohangálok pisilni... Persze alig csurog, utána pedig még rosszabb! Lekaparom a falaaaaaat!!!!!
...és a hab a tortán: a hasmenés is elkapott!:(
Mostmár tényleg nagyon rozzantul érzem magam!

Dokira már végképp nincs pénzem: a torokfájós móka csak 12 ezer Ft gyógyszerbe került!:( Majd kikúrálom magam kamillával, vagy mittomén...

Közeleg ez a redva ünnep is! Gyűlölöm!!! ...nem fogok senkihez jópofát vágni! Bezárkózok, és haggyanak engem békén!!!

...no meg még ez az óraátállítás is!!! Szerintem ez is rásegít, hogy zombi üzemmódban működjek!!!

1 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Nekem ma mondták, lehet, hogy vasárnap vagy hétfőn dolgozni kell, mert van valami sürgős munka. Csodák csodája, nem akadtam ki, még majdnem örömmel szabadulok el akár mindkét napon...