2010. március 24., szerda

Alakulgatok...

Bár még gyenge vagyok, mint a harmat, szédelgek, és néha reszketek, mint a kocsonya.
Az őrült fájdalom viszont már a múlté, már csak kapargat a torkom. De ezt simán ki lehet bírni!

A kajálásról egészen leszoktam... Ma délután ettem csak egy kis gyümilevest, hogy legyen valami a hasamban. Utána legyártottam egy adag káposztasalit, mert már majd becsavarodtam, úgy kívántam!

Próbáltam kint is tevékenykedni, de nagyon gyesza voltam... Inkább bejöttem, lehuppantam a lapi elé, és kotorásztam a neten a kreatívságok miatt.

Találtam jó kis tojásfestési technikákat, ennek örömére 3 tojgli le is lett alapozva akril fesékkel. Találtam egy nagyon egyszerű, de mutatós kosárka mintát. Kartonból kell majd kivágni, és tényleg pofon egyszerű, a kisebb gyerkőcök is lazán meg tudják majd csinálni.
...és elkezdtem horgolni egy amigurumi tojást. ...és elkezdett kattogni az agyam, és lehet, hogy egy kosárkát is majd megpróbálok horgolni! Egy amigurumi-toji videót fel is teszek a kreatív blogomba - érdekes, bár a csaj tök furin fogja a horgolótűt! Vagy ezt így kell, és én csinálom rosszul???

Ja, pár napja a hoxán is sűrűn megfordulok!:) Ismét felfedeztem, milyen jó is a fórumozás!:)

Nincsenek megjegyzések: