2010. március 13., szombat

A hetem

Hááát, elég izé egy hét volt!:P

Sajnos a munkáról még mindig nem tudok semmit, pedig én már nagyon mennék! Reménykedek ezerrel, bár ez a nagy reménykedés néha átcsap depibe, és ... Szóval nem valami rózsás a hangulatom emiatt!:P

A héten sokat szerkesztettem. Fusiont is telepítettem, bár még csak olyan próbaverzióként.
...és a gportálon is ügyködtem.

Feltettem a lapikámba a GIMP-et, bár nagyon félek, hogy nem fogja bírni a proci! ...és nem akarom kinyúvasztani a gépemet!

Varrtam is. Valahogy már nincs a varráshoz olyan nagy kedvem, sőt, néha kimondottan idegesít, ha varrógép elé kell ülni!:(

...és körmöltem is kicsit. Még van egy pár csepp zselém. Venni kellene már nagyon! Ja, és ismét rossz matricát sikerült vennem, akármit csinálok vele, a széle felpattan! Utálatos dolog!:(

Nincsenek megjegyzések: