2011. április 25., hétfő

Továbbra se szeretem...:(

Utálom a húvétot, főleg ezt a jövős-menős napot!

Éjjel csimbum-cirkusz volt a szomszédban,így 11-kor leküldtem egy egész lecarom tabit.
Tabi után negyed órával Sugi elkezdett visítani, hogy rosszul van, és fáj a hasa.
Gyorsan lemászott, és hányt egy hatalmasat!:(
...én meg öklendeztem vele szinkronban!:P

Éjfél felé volt egy nagy ricsaj, utána csend. Az előszobából láttam, hogy Icunéni ment haza: bezárt!

No, ezután csönd volt, gyerek gyűglődött... Én meg nem mertem aludni, és kűzdöttem a bogyóval, ami igencsak hatott, és mindenáron el akart altatni...:O

Reggel Suginak szép mentőautó szine volt, így riadóztattam apát, hogy ha lehet, felejtsük el most ezt a locsolkodási mókát. Apa ugyanis elhúzott az unokatesójával. Sugi egyébként már átment dédiékhez, és a tyúkokkal rohangál - már nincs nagy baj!:)

István tatához nem megyünk, mert a papi nyög, és punnyad: fáj a háta!:( Locsolkodni se ment sehová.

Gyapjastata (dédi - 92 éves) ismét hisztis időszakát éli. Most valami kötözőzsinórt keresett ezerrel - ott volt a szeme előtt!!! De ezt biztos ellpoták!!!:P
Anyósom meg tök ideg, mert kiosztotta az öreget...

Szóval zajlik az élet...

Holnap mosás, krumplivetés... 11 óra előtt meg elhúzok, mert SULI!!! Nagyon kíváncsi vagyok!!! Remélem a csapatépítő-tréning-xart kimarad!!!

Nincsenek megjegyzések: