2011. április 8., péntek

Baccus...

Tegnap Sugi mondta itthon, hogy az új kislány Rita verekszik, és nem is a barátnőjük... Nagyon durva, csúnyán beszél, hanyag...

Reggel amikor bent voltam, akkor mondja Sugi, hogy Rita anyukája üvöltözött bent... Ekkor nem is nagyon foglalkoztam vele...

Most ahogy hazajött rákérdeztem, hogy pontosan mi is volt???
Rita végigpüfölte az összes gyereket, Sugi is kapott, Barbi is... Tanárnéni erre szépen beírt Ritának egy magatartás 2-est.
No, Rita anyukája bement a suliba, és Sugival meg Barbival állt le ordibálni, hogy ha a két lány megint bántja Ritát, megtépi, megpofozza őket!!!
Na ezt kapjátok ki!!!

Mit képzel ez a nő??? Ha valami baja van nekem panaszkodjon, ne a gyerekemet fenyegesse!!! ...és ha egy kisujjal is hozzáér Sugihoz, nos azt nem teszi zsebre!!! Rettentő botrányt csapok, az biztos!!!
Komolyan mondom, elegem van ezekből a halmozottan hátrányos helyzetűekből!!!
Én se dúskálok az anyagiakban, nem szép a házunk, nincs munkánk, de a kölköm megnevelem!!! Nem hiszem, hogy Sugi és Barbi verte volna Ritát!!!:(

Nincsenek megjegyzések: