2011. április 10., vasárnap

Sulibál


A tegnap este "jól" indult. A mazsorettesek nyitották a műsort, utána egyből Sugiék jöttek. Igenám, de amikor majdnem végeztek a táncikával a lányok, Sugi odarohant hozzám, hogy rosszul van, és mindjárt hány.
Rohantunk a wc-re, alig tudtuk kiküszködni magunkat a nagy tömegen át...
Végül nem volt róka, csak pisilt... Háááát, éppen visszaértünk.
Ügyesek voltak a másodikosok, hatalmas tapsot kaptak!:) Szerintem ők voltak a legjobbak!!!;)

A képen a szélső nyuszi: Sugi! :)

A műsor felénél Sugika eltünt. Hozott nekem üdítőt!:)
...később megint eltünt, és nem jött vissza. Totál ideg voltam, nem szeretem, ha ilyenkor egyedül - vagyis Barbival - csatangol. Nagy volt a tömeg, egy csomó idegen... Féltettem a kiscsajszit!!!
Már vége volt a műsornak, amikor még mindig sehol... Nagynehezen kijutottam. Szerencsére ott volt a lépcsőnél, nem kellett túl sokáig keresni.
Kapott egy jó nagy fejmosást, hogy máskor, ha ilyen helyre jövünk, legyen szíves, és üljön nyugton a fenekén, és nézze a műsort. ...és ne tűnjön így el, mert a frászt hozta rám!!!
Barbit elég lazán fogják, van két nagytesója, ő a kicsi, és neki mindent szabad... Hát én Suginak ezt nem engedem meg!!!
Hazafelé végig duzzogott, hogy én melyen gonosz és szigorú anyuka vagyok!:P

Próbáltam neki magyarázni, hogy ez azért veszélyes dolog, és hiába nem város, hiába ismer mindenki mindenkit, egy csomó idegen volt itt, és azért itt is előfordulnak vad dolgok: pl. nemrég embercsempészeket fogtak!:(

Ja, sikerült jól megfáznom, mert a takarítónéni kinyitotta az ajtót a hátammögött... A huzat majdnem kirepített - kb. 2 percig tűrtem, utána tetszik neki, nem tetszik,becsuktam!:P
Akkorákat hapcizok, hogy a fejem majd lerepül!:P

2 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Ez jó. :)) Melyik szélső? :)

kismvity írta...

Attól függ, merről nézed... Egyébként a sötétebb pulcsis nyuszi: Sugi.:)