2011. április 11., hétfő

:)

Délelőtt mosás volt, meg is száradt minden gyorsan... Mami itt volt segíteni, hogy ne mamával ketten küszködjünk. Bár arra is felkészültem lelkileg, hogy egyedül kell a nagy kupac szennyest kimosnom.

Délután Suginak vissza kellett menni a suliba, mert kézműveskedtek. Mivel az utcán egy naaaaagy kutya garázdálkodott, visszakísértem. Kutya nem volt sehol egyébként...
Amikor odaértünk, ki kellett nyomozni, hogy melyik teremben vannak.
2 idegen néni tartotta a foglalkozást. Az egyik tojást festett, csuhényuszit gyártott, a másik nemezelt.
No, a tojásfestős néni kiszúrt magának!:) Mondta, hogy ő tuti ismer engem!!! Én meg csak lestem, mint a birka... Mondta azt is, hogy a gimiből ismer. Nekem még akkor se esett le, hogy ki lehet.

Hazajöttem, de nem hagyott nyugodni a dolog. Ki lehet??? Hmmm, visszamentem 4 óra előtt, úgyis menni kellett a könyvtárba.

No, kiderült a dolog!!! Hát Marika néni volt!!!:) Gépírást tanított, és amikor negyedikes voltam, a koleszban nevelő volt! Nagyon szerettem Marika nénit: ő mutatta meg sok-sok évvel ezelőtt, hogy hogyan kell a hímzést előrajzolni, hogy kell géppel hímezni. Még egy kis terítőt is kaptam tőle akkor, ami még megvan!!!
Nem gondoltam, hogy így emlékszik rám!:D Pedig engem nem is tanított, mert számtech-es voltam, nem gépírós...
Mivel volt nálam pár pár gyöngyhálós tojást (a könyvtárba vittem megmutogatni), Marika néninek ajándékoztam egyet gyorsan.:)
Ő pedig "hímzett" nekem egy viaszos tojást, amit aranyporral szórt be. Nagyon széééééép.

Szóval jó délutánom volt!:) Csábított a kézműveskedés, szívesen beszálltam volna kicsit nemezelni... Csak nem tudom, mit szóltak volna a tanárnénik... Túlbuzgó anyuka!!!:P

Viszont az nem jó, hogy becsípődött egy ideg a lapockám alatt, és úgy mozgok, mint egy zombi!!!:(
Remélem nem fog sokáig kínozni.:( Nagyon car!!!:(

Nincsenek megjegyzések: