2011. április 28., csütörtök

Furcsa...

Az elkényelmesedett semmittevés után a második nap fogott ki rajtam: akkorákat ásítottam délután, hogy azt hittem, bekapom a tanárnénit!:D
A vonaton meg már majdnem leesett a fejem... Itthon meg úgy zuhantam az ágyba, ahogy az elő van írva: szerintem még párnát se ért a fejem, már aludtam.
Emelni kell a koffein adagot, különben bajok lesznek!;)

A csapat kezd összeszokni: remélem a nevetés igazából NEM hízlal, mert akkor bizony mindenki gurulva fog vizsgázni. ...persze az is lehet, hogy ha beindul a kőkemény tanulás, nem lesz kedvünk röhögcsélni!:P

Azért az tökjó, hogy a délelőttöm szabad... Igazából lefeküdnék most is, és egy szűk félórát még pihengetnék...

Ja, és az öltözéssel is bajok vannak: tegnap kétszer borult a fejemre a felső polcon lévő ruhatömeg. Így ma hajtogattam, és szelektáltam. ...és megállapítottam, hogy NINCS EGY RONGYOM, AMIT FELVEGYEK!!!:P

Most eszek, utána kicsit szépítkezek, öltözök, és mehetek a buszhoz...

Nincsenek megjegyzések: