2011. április 7., csütörtök

:D

Jelentem, túlvagyok a felvételin!!!
Vigyorog a fejem ezerrel!!!

10x-es túljelentkezés volt a képzésre... Rengetegen voltunk!!!
Először a munkaügyis pasi mondta el a mondókáját, utána az igazgató beszélt.

Nem volt semmi teszt, semmi emberkínzás... Csak személyes elbeszélgetés az igazgatóval.
Kérdezte a sulikat, munkahelyeket, informatikai tudást. Nagyon szimpi lehettem, mert azt mondta, tökéletesen megfelelek, és a nevem mellé tett egy naaaaaagy + jelet!:D

Szóval az egyik felén túl vagyok!:D Mostmár a munkaügyi központon áll a dolog: támogat, vagy nem... Szerintem NEM fog, de hát én már csak ilyen pesszimista vagyok!:P

Ja, apósom elvitt kocsival!:) Nagyon rendes volt!!!

2 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Milyen képzésre felvételiztél és hol? És milyen lehetőségek vannak/voltak még? Lehet most jó képzések közül választani a munkaügyi kp-oknál?

kismvity írta...

A Perfekt-nél voltam: pénzügyi-számviteli ügyintéző. ...és neked elárulom: SIKERÜLT!!! A munkaügyi támogat!:) Kedden, húsvét után már suli. De fura lesz!!!

Egyébként nem volt nagy választék: boltvezető, szoftverüzemeltető, cukrász, szakács, eladó...