2011. április 20., szerda

A görkorim

Végre valahára megérkezett!:)

Nem egysoros, hanem párhuzamos roller skates kori. Hudora márkájú - egyszerűbben: magasszárú cipő 4 kerékkel, elöl-hátul fékkel.

Még a kajám se érdekelt, pedig iszonyat éhes voltam... Megvártam, hogy Tibi kimenjen... Ha elburkolok, ne röhögjön!!!:P
Felhúztam. Először is, iszonyat nehéznek tűnt. Felálltam. Csoszogtam vele a szőnyegen... ...és jött a rohadt nagy felismerés: FÉLEK!!! Ezek a fékek rohadtul zavarnak!!! ...és annyira, de annyira esetlennek, nyominak éreztem magam!:(

Nagyon fura!!! Ilyen párhuzamosan tanultam, az még olyan cipőre csatolható volt. Utána volt egysorosom, de mindig fájt benne a lábam: mire megszoktam, költöztünk. ...és eladtam, mivel nem szerettem, hogy ITT - Világvége Falván - megbámulják az embert.

Nos, azóta eltelt kb. 10 év. Akkor volt utoljára kori a lábamon.
Tehát 10 évvel öregebben, és 15 kiló plusszal már nem megy olyan jól... De majd belejövök!!! Úgyis lement 5 kiló, ideje, hogy elkezdjek sportolni!

Sugi persze nyúz, hogy estére kori... Hááááááát, izébigyó, most aztán bámulhat a nagyközönség: kistehén 8 kerékkel!:P :P :P

Nincsenek megjegyzések: