2011. április 21., csütörtök

Mozgalmas nap

Reggel Sugi is elég sokáig szundizott, és apa is. Én meg szépen 7-kor kiugrottam az ágyból. Átmentem mamáékhoz, a fejembe öntöttem egy kávét, majd átmentem a boltba. Mivel nem kaptam mindent, biciklire pattantam, és feltekertem egy másik boltba...
Utána öltöztem, kicsit tollászkodtam, és jött is a papi értem - ő vitt a munkaügyibe.

Nagy pangás volt: alig volt ügyfél, ha jól emléxem 3-an várakoztunk. Mire leültem volna, már hívtak is fel...
Kicsit zűrös volt a dolog, mert csak akkor tudják megállapítani a keresetpótlót, ha a bérpótlóról lemondok!:P Naná, hogy lemondok, hisz nem mindegy, hogy 28 ezret kapok, vagy 40-et... Szóval holnap még az önkormányzathoz is be kell mennem.
A csajszik rendesek voltak!:) Megkaptam az utazási kedvezményes kis kártyámat is!:)

Ja, és egy jó hír: a másik támogatott személy a szomszéd faluban lakik! 4 évvel idősebb nálam, Erzsinek hívják... Együtt mehetünk majd az isibe!:)

Visszafelé bementem a kedvenc hentesfickómhoz is: vettem sertéscombot, és szivet!
Itthon összedaraboltam a szivikét, leszedtem róla a csúnya dolgokat, és beáztattam.

Bekapram 3 tükörtojást, és Sugival indultunk is a játszóházba.
Először nagy pangás volt. Szépen letelepedtem a kis asztalkánkhoz, és elkezdtünk fűzögetni. Legnagyobb meglepetésemre két fiú is csatlakozott!:) A nagyobbik egy payote-karkötővel bíbelődött, a kis elsős fiú pedig szorgosan fűzte a gyöngyhálót!:) Sugi is fűzött, és a barátnője is: ők nyakláncot fűztek szalmából, és nagyobb kásából.
...és utána csak jöttek, és jöttek, és majdnem mindenki fűzni akart!:) Jöttek szülők is, anyukák is, apukák is!:)
Jól elfáradtam...

Ahogy jöttünk haza, beszéltem telcsin Erzsivel!:) A munkaügyiben mondtam Tündinek, hogy adja oda a számom neki, és ha gondolja, csörögjön! Hát csörgött! Fogalmam sincs, ki ő, de ha meglátom, lehet, hogy beugrik majd... Örültem, hogy nem kell egyedül buszozgatnom, baktatni a suliba, és lesz egy ismerős!:) Aranyos csajszi egyébként!:)

Amikor hazaértünk, gyorsan nekiláttam a kajának, és feltettem főni a kajcimat: vörösboros sertésszív-pörkölt. Apának rántott husi kellett sültkrumplival.

Sugi kicsit hisztis volt, mert ma nem volt korizás. De valahogy annyira nyomin, fáradtan érzem magam...

Nincsenek megjegyzések: