2011. január 30., vasárnap

Vasárnap

Reggel olyan voltam mint a mosott kaka... "Kedves" szomszédaink gondoskodtak róla, hogy éjjel 1-kor tudjak csak elaludni, és akkor is csak iszonyat fejfájással!:( ÍÍÍÍÍÍgen, buli volt a kocsmában! ...csak most valahogy az átlagosnál is jobban bömbölt a zene!:(

Nem tudtam eldönteni, mi legyen a mai menü... De mama megoldotta a dolgot, mert töltöttkápit főzött. Jó sokat, így kaptunk belőle. Így most nem kell a konyhában fagyoskodni. Csontlevest is főzött, grízgaluskával. Nem a kedvencem, de most jól esett!

Végre tudtam egy kicsit punnyadni! Ideragadtam a géphez, és egész délelőtt játszottam!:)

...és most ennék egy kis sütikét is... De nincs itthon semmi nyalánkság!:P Legalább nem mászik rám több kiló!:p

Sugika még nem jött haza... Biztos megebédelnek, és majd utána... Kíváncsi vagyok rá, hogy vajon megint összekapott a tatájával??? ...és megszeretgette a kiskutyit??? Állítólag nagyon édes kis roti!:)

Nincsenek megjegyzések: