2011. január 21., péntek

Mozgalmas péntek este

Sugi 6 óra előtt hazajött dédiéktől. Beszaladt ide hozzám, és mondja:
- Anya, láttam egy embert, aki bejött az udvarra, fogta a biciklidet, és huss, eltekert vele!
- Na ne viccelj már! - gondoltam csak ijesztget a csajszi.
- Deee, menj és nézd meg, hogy nincs ott a biciklid!
Felpattantam, rohantam kifelé. Tibi utánam. Tényleg eltünt a biciklim!:(
Az udvarról lopták el!:(
Tibi kért gyorsan kölcsön egy bicót a szoszédtól, és ment a nyom után. Én meg szabályosan letéptem a telefonom a töltőről, és hívtam a rendőröket.

Tibi visszajött, mondta, hogy látta az illetőt, de túl sötét volt, és nem ment utána, nehogy még őt is leüssék

Kb. fél óra múlva jöttek is a rendőrök. Én már majd megfagytam kint a szakadó hóban, szorgosan válaszoltam a kérdésekre. Eléggé ideges voltam, miért mennek már utána!!! Még simán látszódott a hóban a nyom.
Közben befutottak a zöld rendőrök is (volt határőrök), és végre elindultak a nyomon.
5-10 perc múlva már jöttek is vissza, hogy megvan a bringám: megijedt az elkövető,és elhajította az út szélén.
Tibi hazahozta a bicóm, szerencsére nem lett semmi baja!
Az elkövető eltünt!:(

Egyébként még mindig tök ideg vagyok! Mondtam Suginak, hogy ezután nem jöhet haza egyedül, majd én megyek érte! ...úgy látszik már nem is olyan nyugis ez a környék!:(

1 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Atyaisten! Ez nagyon veszélyes! Nem ijedt meg a kislány?
(2007-ben az én biciklimet is az udvarról vitték el...)