2011. január 24., hétfő

Már megint hétfő!:P

Hááát, elég nehezen indult ez a hét!
Éjjel sokat köhécselt Sugi. A Sinecod most xart se ért, ugyanúgy köhögött tovább. Éjjel 2-kor adtam neki ambroxol tabit, egy felet. ...és láss csodát, fél óra elteltével úgy aludt mint a bunda.

A felkeléssel is bajok voltak: a hasát fájlalta , nem akarta a kikészített nacit felvenni, meg nem akart felöltözni, meg amúgyis nagyon utálja a sulit!:P
Amíg lemászotta helyéről, és felöltözött, én elsöpörtem kint a havat. Persze így gyalog kellett mennünk, nem mertem bicózni 15 centi hóban!

Becsöngetés előtt 10 perccel értünk a suliba. Onnan elrobogtam a postára, majd a patikába. Ismét kifogtam egy macerás emberkét, így kb. 20 percet várnom kellett!:P
Ja, és a nagyiskolába is bementem az iskolalátogatási papírért. Kicsi persze beszélgettünk, mert ott volt az igazgató néni is...

Mire hazaértem csurgott a hátamon a víz. Sok helyen nem volt lesöpörve a járda, néhol meg piszokul csúszott is!:( Ilyenkor nem szeretek kimozdulni itthonról!:P

Átöltöztem, bevettem egy bogyeszt, mert a mancsom ismét fáj, és mentem mamához át mosni. Most gyorsan végeztünk.

Főzni ma nem kellett. 11 óra előtt ettünk szendvicset, vacsira meg töltött paprika lesz. Mama adta... Persze én már most éhes vagyok, Tibi bevágott 4 sajtos kiflit, én meg csak egy zsemlét...

Kicsit vízszintesbe is vágtam magam délután. Tök kóma voltam a bogyesztól. Persze megszunnyadtam rendesen, és arra ébredtem, hogy nagyon fáj a kezem. Ráfeküdtem!:P

Nincsenek megjegyzések: