2011. január 3., hétfő

Szorgos-dolgos hétköznap konyhai bakival :P

Reggel Sugit elvittem suliba. Utána bekaptam pár falat kaját, és mostam.
10 óra előtt már ki is teregetve. Nem egy leányálom tárcsással digicselni!:P

Utána átdúrtam az ágyneműtartót jó alaposan. Van ott minden: ágyneműhuzatok, függönyök, fonalak.
Ki is vadásztam egy óriás guriga fonalat, van vagy 3 kiló. Ha lesz kedvem felgombolyítom!:P

Mivel tízóraiztunk a drágámmal, így ráértem az ebéddel vacakolni. Virslis-tarhonyás krumpli volt a nagy terv.
Mosogattam is, mert picit rumli van... No, de ráérek, időm millió!:P
Ja, és lesegettem a bankszámlám, hátha ráutalják végre a fizum. Az utolsót...

No, de rátérve a tarhonyára...
...hát mással is előfordult már ilyesmi...

Mama elmagyarázta, hogy csináljam a tarhonyát. Okés. Felfogtam, és mindent pontosan úgy csináltam.
DE ez a rohadék tarhonya megint odaégett!!!

Átöntöttem, alágyújtottam, kavirgáltam szorgosan. ...és megint leégett!:(
Ráadásul a krumpli nem főtt meg...

Mit csinál ilyenkor Mariann - úgy Mariann módra???
A krumplikockákat kivadásztam a tarhonya és virsli közül (jó meló volt, mintha hangyát szedtem volna :P), átettem egy kisebb lábasba, öntöttem rá vizecskét, tettem rá sót, és külön megfőztem!

Tarhonya immár egy harmadik lábasba, rá a leszűrt főtt krumpli, összezutyul, és TADÁÁÁÁÁÁÁM, kész a kaja!

Eredmény: egy jóllakott férj (már nagyon éhes volt mire elkészült az atrakcióóóóóó), és 4 db koszos lábas, amiből kettőt igencsak súrolni kell!:P ...és elment minderre két óra!

Esküszöm, amikor rohantam haza munka után, és villámgyorsan összecsaptam a kaját, nem csináltam ilyen malőröket!:P

Hmmm, holnap mit főzzek?????:PPPPP

Nincsenek megjegyzések: