2011. január 15., szombat

Konyhatünér-banya morgásai

Elvoltam ma, mint a befőtt. Kicsit élvezkedtem a karácsonyra kapott szerkentyűvel.
Sütöttem egy 6 tojásos piskótát, megkentem vékonyan szamócalekvárral, rá vaníliás puding, és a tetejére hulala! Naaaaaagyon fincsi lett!:)

ÖÖÖÖÖ, igen... Fogyinak így annyi. Hmmmm, de nemsokára úgyis hétfő!:P ...és hátha pont EZ lesz AZ a hétfő!:P

Ja, az ebédet azért könnyebb volt összehozni: Tibi süt krumplit evett sajttal töltött pulykamellel, én meg a tegnapi csirkepöri maradékot eszegettem.
Sugi meg mamánál evett...

Gyorsan elrepült ez a nap!:( Fáradt vagyok, és most rögtön el tudnék aludni!
...de a szomszédék (kocsma) ismét dáridózni fognak, mert pótszilveszter lesz! ...a bokám kivan tőlük!!! Itt fognak ordítozni, mint a sakál, és a zene is üvölteni fog! Annyira, de annyira utálom már! ...persze tenni ellene semmit nem lehet... Nincs már csendháborítás, ha 10 után lármáznak, tojnak az összes szomszédra, nincsennek tekintettel kisgyerekre, idősre, a rendőrt meg kiröhögik!:(
No, de ha folytatom a nyefegést, az már a titkos naplómba fog menni!:(

Nincsenek megjegyzések: