2011. január 17., hétfő

Nyet net!:( ...és a félévi bizi!:)

Tegnap 5 óra után elment a net. Tibi persze nekiesett, pontosabban rámfogta, hogy miattam...
Kiderült, hogy nem én voltam a hunyó: nem volt sehol net.
Kb. negyedórás telefonálgatás után visszatért a jel, de csak itt, Tibi gépénél.
Hidegzuhany: kipurcant a router!
Faca, de gyorsan leütött a drágám egyet, így a héten már lehet, hogy itt is lesz...
...és miért is ne, az én lapim is elkezdett bohóckodi... Remélem nem lesz vész, és életet tudok belé lehelni...
-----------------------------------------------------------------------
Sugi most ért haza a bizivel!:)
A sok szöveges értékelés végén ez áll: KIVÁLÓAN teljesített!:)
Rajzból pedig dicséretet kapott!:) Hmmm, nem hiába az én lányom!:)
Majd kicsattanok a büszkeségtől!:)

Nincsenek megjegyzések: