2011. január 28., péntek

Sikerélmény

Fincsi lett a sajátmagamkutyulta bolognai!:) Tényleg jobb, mint a bolti zacsis, vagy üveges!:)
...és ebben tégyleg nincs semmi műszar...:P

Baki is volt, de csak egy pici: a zeller-reszelés közben az ujjamat is megreszeltem! ...de ez nálam már megszokott dolog.:P

Ja. Tettem bele egy vöröshagymát, szerintem kellett bele, és 2 gerezd fokhagyma helyett 3 gerezdet tettem. A husi 50 dekás volt, és sertés. Sűripariból meg majdnem egy kisüvegnyit belezúdítottam, plussz egy teáskanál cukor.
Saját észrevétel: bátran kell a fűszereket szórni, mert nekem pici fűszerezés mellett, olyan hiányérzetem volt...

Szóval a napi ch adag megvolt bőven, bár próbáltam kevesebb tésztát enni. Egyébként reggel 1 kilóval kevesebbet mutatott a mérleg, mint hétfőn! Pfff, mi az az egy kiló!!!:P Nudli!:P No mindegy...

Nincsenek megjegyzések: