2010. október 6., szerda

Választás meg satöbbi...

A választás fárasztó volt... Vasárnap hajnal öttől hétfő hajnal háromig tartott - nekünk! Amikor hazaértem, azt hittem, hogy bezuhanok az ágyba, és szunya! De nem... 4-kor még fent kukorékoltam. Tibi fél 6-kor kelt, naná, hogy felébredtem. 6-kor is zörgött egy jót, nyomtatott. Fél 7-kor rákukkoltam a telefonra, de nem keltünk fel, csak 7-kor. Ilyenkor 10 perc alatt is óóóóriásit tudok aludni!:)

Hétfőn azért egész sokan bejöttek dolgozni, de mindenki csak kókadozott. A délelőttöt kihúztuk valahogy, de délutánra egy csomóan szabit kértünk...
Rég voltam már ennyire fáradt! Délután 3-ig bírtam, utána beájultam fél 6-ig. Fáradt maradtam...

De visszatérve a választásra. Mivel megálmodtam, hogy ki lesz a polgi, így tök nyugis voltam. ...és IGEN, az álmom nem csalt, mert tényleg a megálmodott személy lett a polgármester. Vagyis maradt a régi!:) Szívemből örültem neki!:)

Más. Ma totálisan érzem a kettős fronthatást. Fáj a fejem, és fáj a derekam.
Eléggé hisztis állapotban vagyok...

Legszívesebben elhúznék pár nap szabira, de otthon se találnám a helyem. No meg nem árt tartalékolni...

Holnap SZM gyűlés. Azt hiszem elnököt kell választanunk. Kicsit vegyesek az érzéseim ezzel kapcsolatban... Némelyik anyuka viselkedése furi... Najó, nem részletezem inkább...

Pénteken pedig Csabára kellene mennünk családilag, mert megkapuk az értesítőt a gyereklábtól: nekünk sikerült a kiscipő!:) Kíváncsi vagyok, hogy tényleg nincs semmi csapda a dologban? ...mert azt írták, hogy a szülővel is felpróbáltatnak egy cipőt... De nekem nincs 50 ezer forintom egy pár cipőre!:P
(Jó nekem a kínai gagyi is... Ez a minimálbér olyan kevés!!!)

Itt kellett regizni: http://gyereklab.hu
De érdemes előtt a hoxás fórumokat lesni, mert gyorsan elkapkodják a cipellőket!:(
Fórum itt: http://www.hoxa.hu/?p1=forum_tema&p2=77026

Nincsenek megjegyzések: