2010. október 31., vasárnap

Túlvagyunk rajta...

Most igazából a titkosba kellene nyefegnem...

Elegem van!!!
Egész éjjel tomboltak a szomszédban!:( Megvolt minden szokásos dolog: üvöltözés az ablak alatt, éjféltől tamtam zene egyre hangosabban, közben ismét üvöltözés, és csajos-ribancos nyerítések...
Éjfélkor Sugi is felébredt!:(

A fejem szét akart pukkanni, és kétségbeesetten dúrtam a gyógyszeresdobozkában, hátha találok egy xanaxot, vagy valamit. ...nem találtam!:( Lüktetett az agyam rendesen,és a szívem is kalimpált. Azon gondolkodtam, vagy infarktust kapok, vagy agyvérzést...
"Köszönöm" "drága" szomszédok, ezt a "meghitt, nyugodt és emlékezős szép estét!":(

A reggeli kávém megittam, közben mama elpanaszolta, hogy ők se tudtak aludni, és tata egész éjjel káromkodott, egészen fél 3-ig!:(

Nem tudom, mit lehetne tenni... Semmit! Mert a "Jani" nagy úr!:(

Nincsenek megjegyzések: