2010. október 1., péntek

Elmaradva kissé...

Az explorerem kezd totál meghülyülni, a chrome-ot, meg még nem tudtam megszeretni!:P
Így mostanában nem is lógtam túl sokat a neten... Gyöngyöt szőttem, kép a gyöngyös naplómban. Megrendeltem a következő adagot. Szerintem a peyote-ra és a szövésre fogok gyúrni!:)

Gyorsan telnek a napok, teszek veszek, de szinte semmit látszata.
Legszívesebben aludnék egész nap! Otthon szokás szerint rumli van, a konyha romokban áll. A főzés kész katasztrófa, tegnap már ott tartottam, hogy ahol nyílik a szakácskönyv, az lesz a kaja. Így majorannás-tejfölös sertéshusi lett párolt rizzsel. Tibi szó nélkül belapátolta, bár a rizs kicsit túlfőtt!:P A desszert tiramisu volt. Nagyot csalódtam a Szarvasi Mascarpone sajtban - valahogy mindig a keserűt fogjuk ki!:( De azért ehető volt...

Ja, Sugi ügyi volt, mert az év eleji matek felmérője 100%-is lett, tehát a kollekciója egy csillagos ötössel gyarapodott!:)
Amúgy tiszta ötös ellenőrzővel dicsekedhetünk!:)
Remélem továbbra is tartja ezt a szintet. Kicsit macerás dolog nekiülni a házinak, van hogy megpróbálja elsumákolni. ...este az ágyában még azért olvasni szokott!:)

Fogyi. Mostanában hülyére zabálgatom magam, így fogyi volt-nincs, már majdnem mind visszajött!:( Najó, nem mind, a fele!:P Elindultam a lejtőn, és csak gurulok-gurulok lefelé...
Néha degeszre eszem magam, de nem érdekel! ...és akkor is eszek, ha nem vagyok éhes! Igen: ez bánatzaba!:(

A depim okát nem mondom el. A hoxás titkosba elsítram. De olyan nagyon titkos, hogy csak na!:P Még 1 hét, és minden kiderül! ...vagy beborul!:( De szerintem akkor se fogok róla írni. Nem naplóba való...

2 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

Azért valamit csak mondjál már! Érdekel, mi történik veled.

kismvity írta...

Nyugica, csak egy hét...