2010. október 23., szombat

Morbid meló

Nem gondoltam volna, hogy egyszer - reklámgrafikusi-garfikusi pályám során - ilyen megbízást kapok...
Nem éppen reklám, és nem is nagyon grafika...

Délelőtt megkeresett egy idősebb ember, aki egyébként nagyon szép tárgyakat készít - főleg esztergál - fából.
Nos, kissé félve adta elő a dolgot: felirat kellene egy fejfára!

Húúúú, kicsit megijedtem, mert valahogy idegenkedek az ilyen dolgoktól, de elvállaltam!
Név, és az, hogy élt xy évet.
Simán grafittal rajzolom fel a betűket, és ő majd beleégeti (vagy mit csinál...), és majd lefesti lazúrral.

Éppen a töki pompos tésztájába voltam merülve, amikor el is hozta a fejfát. Tök egyszerű kis fejfa, szerintem nagyon szép lesz.
Nem akartam behozni, de kint fáztam, meg neki se tudtam ülni rendesen... Szóval itt van mellettem. A név már rajta van, és a többi is...
Bemagyaráztam magamnak, hogy ez csak egy sima rajz, semmi különös...
...és a végén megszoktam a dolgot, vagyis a fejfa jelenlétét a szobában!
Holnap jön érte, kíváncsi vagyok, mit fog hozzá szólni!
Szerintem szép lett - vagyis szép lesz, ha teljesen kész lesz. De a végső simítás már nem az én dolgom...

Nincsenek megjegyzések: