2010. október 21., csütörtök

Szabi

Mától szabin vagyok...
Kicsit koppantam, mert azt hittem, ma is szakadni fog az eső. ...és ha esik, lusta vagyok naaaagyon. Ezért is jöttem el szabira: hogy lustulhassak kedvemre egy kicsit!
Erre ezer ágra sütött a nap, de ellette süvített a szél.
Idén télen tuti megfagyok!!! Naaagyon hideg van!!!

Tegnap elszakadt a nyakláncom, így kissé lelkibeteg voltam (najó,túl finoman fogalmaztam: hisztispicha voltam!!!) Tibi ma elvitte az ékszerészhez, hétfőn már kész is lesz!

Ma ismét megkísérletem a töltött paprika főzést. A multkorival a macskánk járt jól, így kissé idegroncs állapotban kezdtem hozzá. Mamát is kifaggattam, és anyósomat is. Egyedül a hagymában nem értettek egyet, de anyósom verziója nyert, így tettem bele.
A paradicsomkóstolgatásnál Tibi is besegített, mert fogalmam se volt, mennyire kell édesnek lennie. Persze előtte jól meghúztam a parilevet, és roppant mód ízlett. Tibi kaján vigyorral megjegyezte, hogy akkor ízlett utoljára ennyire a parilé, amikor Sugival pocakos lettem!:-O
Kösssz. Egycsíkosat teszteltem, szóval a dolog kizárva!:(

A lényeg: a kaja ehető lett, bár nem volt mégse elég édes. ...és túl híg lett a leve! ...és a töltelék kemény lett, majdnem beletört a kanál, amivel szétnyiszatoltam! ...és mégse kellett volna bele a hagyma! Uppppsssssszzzzz...
Persze a nagy fazékkal mind elfogyott, így annyira rossz nem lehetett!

Igazából ma semmit nem akartam csinálni: azt terveztem, hogy kinyúlok az ágyamon, és lustulok ezerrel. DE nem bírtam ki. Sugi aprószarjait ismét kiselejteztem, és a nagy káoszból megpróbáltam valami rendfélét varázsolni.
Nekiugrottam a körmös vackaimnak is, és elpakoltam őket. Csak a körömerősítő lötyi maradt szemelőtt. Kb. 3 hete leműtöttem a műkarmaim, lenőttek rendesen, és már untam, hogy több órán át azzal bíbelődök...
Most persze tök puhácskák a körmeim, és tök ratyin néznek ki! Most látszik csak igazán, milyen kis kontár voltam! Hűűűűű, a mutatóujjamon az a bereszelt méllyedés nemsemmi!:P

Összepakoltam a varrógép környékét is. A tiszta, de hajtogatásra váró rucik alatt megtaláltam két varrásra váró nacit... Ajjaj, a gazdija ki lesz akadva!!! Szánom-bánom-bűnöm! Holnap megvarrom!

A gyöngyfűzögetés se ment ma. Talán majd ha Sugi leszunyál...

Ja, és farmozni se tudtam olyan "jóízűt". A lapi sztrájkolt, délelőtt meg a facebook vacakolt.
Majd holnap bepótolom!

(Vagy összepakolok a másik szobában is, úgy pihizésképp - mert holnap is szabin leszek!:P)

Nincsenek megjegyzések: