2010. október 12., kedd

Hááááát...

A lelkem fáj. De ez van, már nem lehet mit tenni... Beletörődök, és kész. Tombol a depi, de próbálom nem mutatni. Szeretném, ha nem látná rajtam senki, hogy mit érzek... Pont.

Amúgy minden oksi.
Ma voltunk bent Bcsabán Sugi cipellőjéért. Nagyon szuper kis cipő, úgy örültem neki, mintha az enyém lenne. Naja, 20 ezer Ft-os cipőnek már illik jónak lenni!:)
Az eladócsajszik is nagyon arik voltak. Én is felpróbáltam egy "csodacipőt". Nagyon puha volt, kényelmes, és csinos... csakhát az ára nemigazán tetszett a pénztárcámnak!

Jól bevásároltunk, vettünk jó sok husit. Mert ugye nálunk az fogy! Tibi nem akar tésztát enni, mert éhes marad tőle! Úgy látszik, neki jót tesz a szénhidrátmentesség, mert fogyogat rendesen! A farmernacijai csúsznak le róla...
Tökjó ám! Én hízok, mert fogyóznék, ő meg fogy, csak úgy...:P
Amúgyis, itt egy szép nagy marcipános izéke, csokival van bevonva... ...és olyan nyami!

Jól esett azért ez a nagy csavargászás! Jó volt egy kis agykikapcs...
Sűrűbben ki kellene mozdulni itthonról!

Nincsenek megjegyzések: