2010. október 31., vasárnap

Jajdejó!:P

Voltunk ma a temetőben, és voltunk tatánál is.
Ismét megkaptam: kövér vagyok! Jajdejó!:(
...nem, most nem tata "dícsért meg"!
A legszarabb az egészben, hogy Tibi totál jót vidult a dolgon!:( Ez jobban fájt, mint maga a kijelentés.

Egyébként senkinek semmi köze hozzá!:P

Amikor jöttünk haza, már sötét volt. Csodaszépek ilyenkor a temetők! ...csak olyan, de olyan bőghetnék jött rám!:P

Nagybevásárlás is megvolt. Tele a hűtő, és tele a "raktár". Éhezni nem fogunk. Még befizetem a csekkeket, és volt fizetés, nincs fizetés... :(
Suginak vastag kabátot kell venni, mert mindet kinőtte! ...szép télikabát árakat láttam!:(
Még jó, hogy nekem jó lesz a tavalyi! ...még nem hztam ki!:P Jajdejó!:P

Azt hiszem, ma is "szép" este elé nézünk! Ha jól hallottam, már megy a tamtamzene!:(
Legszvesebben átmennék, és leordtanám a fejüket! De én nem vagyok olyan...
Gondolkozzanak már el a dolgokon!!!!!!!!
Erre nem mondhatom,hogy JAJDEJÓÓÓÓÓ!:( :P :(

Nincsenek megjegyzések: