2010. július 1., csütörtök

Ünnep

Ma reggel nem volt valami nagy kedvem felkelni. Iszonyatosan fájt a fejem, és nagyon rosszul éreztem magam.
Sugit átvittem mamáékhoz, ittam egy kávét, és szépen mentem dolgozni.
Bent a csajok megjegyezték, hogy sápadt vagyok, és szarul nézek ki. Mondtam is, hogy olyan szarul is érzem magam. Azt hittem, a kávém is kijön. Kicsit meg kellett mosakodnom, hogy el ne ájuljak!

Csak 8 óra felé kezdett hatni a Cataflan, addig szenvedtem piszokul! Hogy tud ennyire fájni?????

Magdi is bent volt, pedig ő is köztisztviselő. Segítettünk neki pakolni. És közben túrórudit, pudingot ettünk!:) Valahogy meg kellett ünnepelni a minusz 10 kilómat!:D

A polgármester is bent volt. Elküldtem neki egy mailt, és roppant büszke voltam magamra, mert senkinek nem volt fogalma arról, hogy hogyan szedjék le azt az adatlapot... jajdeügyesvagyok!!!

Munka után, itthon borsólevest főztem.
Ablakot nem pucoltam, pedig be volt tervezve mára! Nem volt hozzá kedvem! Pedig elég csúnya!:P

Helyette a bútorokat lestem a neten, és elterveztük, hogy részletre fogjuk venni! Sajnos másképp nem megy...
Persze egy kis bibi becsúszott a rendszerbe, mert a bankszámlakivonatom nem találom sehol! Tökjó! A vihar utáni felfordulás még mindig érezteti hatását!:P
Miért nem mennek simán a dolgok?????

1 megjegyzés:

szaguldo kacaj írta...

-10 kg? Gratulálok! Lassan én is nekiállok... :)