2010. július 22., csütörtök

Dexaaar!

Bepötyögtem egy szép hosszú élménybeszámolót a tegnapi fényképezgetésről, szülinapról, stb., erre elszállt... A lapi drága ismét önálló életet él!:P

Lényeg: Meleg volt, csíptek a szunyik, de a Sugis képek nagyon cukik lettek!
A rólam készült kép a hoxás adatlapomon van. Sugi készítette! Röfifej vagyok rajta!:P Bár egyébként se vagyok egy fotogén alkat!:P

Fáj a csontom ismét. Az a hülye fenékcsont, délután már alig tudtam ülni!:( Jön a rossz idő! ...akkor szokott így rázendíteni a fájdalom! Hülye érzés. Szinte ég!!! Amikor átementem a kertbe, hogy szedek répát-zöldséget, le kellett guggolnom. Persze guggolás után még jobban fájt! Majdnem elsírtam magam...
Tibi persze cukkol, hogy menjek dokihoz... De mit tudna vele kezdeni egy háziorvos? Max. elkezdene küldözgetni össze-vissza. ...én meg most nagyon nem akarok hiányozni a munkahelyemről!!!

Fogyi. Bár vasárnap bűnöztem Sugi szülinapi tortájával (8 éves a kiscsajszim!!!!), és lement utána csodával határosan fél kiló, most ismét ott vagyok, mint bűnözés előtt. A 10 kiló lement, és kőkeményen stagnálok! Deutálomezt!:(

Nincsenek megjegyzések: