2010. július 28., szerda

Hideg

Húúú, régen írtam már. Az előző bejegyzésemben azért nyefegtem, mert meleg volt. Nos, most azért megy a rinyálás, mert hideg van!

...de ennyit az időjárásról...

Sugi hétfő óta nyaral a mamiéknál. Itt van 2 utcával arrébb, mégis nagyon hiányzik! De komolyan! Amikor hazaértem 4-kor Tibi megkérdezte, miért lógatom az orrom. Naná, hogy majdnem elsírtam magam, de nem mondtam semmit. Inkább belibbentem a wc-re pisilni. Olyan csend van, úúúúgy hiányzik a kis csacsogása!
De felhívni se akarom, biztosan jól érzi magát!:) Végülis nyár van. ...és úgyse megyünk semmi extra helyre nyaralni. Ja, pontosabban nem megyünk SEHOVÁ nyaralni!

Hétvége. Szombat reggel leltár volt a kocsmában. Pontosabban hajnal 4-kor. Tibi volt a kocsmáros, nem én. Nekem a puszta gondolatától égnek áll a hajam!:P
A tulajék tegnap jöttek haza: délután 5 óra helyett este 8-kor!
Ismét leltár volt, csak most jó nagy tömegben! Nem tudom mi lesz a végeredmény, de össze-vissza kapkodás, és kavarás volt az egész!
Jaj, de gyűlölöm ezt az egészet!!!
...Tibi persze csitított, hogy kell a pénz! No de milyen áron??? Lassan megint lecarom tablettát kellene szednem!!!

Más. Hülye este után hülye éjszaka következett. Azt álmodtam, hogy földrengés volt.
Iszonyatosan félelmetes álom volt!

...éppen mamáéknál voltunk, amikor egy picit megrázkódott a ház. Sugi szaladt hozzám:
- Anya, ugrott egyett a ház!
- Ugyan már kicsim, biztosan csak egy nagy kamion miatt rázkódott meg kicsit a föld...
Alig fejeztem be a mondatot, ismét megrázkódott. Halkan morajlott a föld.
Mama beküldött minket a szobába, és mondta, maradjunk ott, nem lesz semmi baj.
Ezután elszabadult a pokol. Iszonyatosan rengett a föld, és nagyon sokáig!
A ház kezdett összeomlani, és próbáltunk menekülni...

Az álom érdekessége: nem ébredtem fel, pedig ha rosszat álmodok, felriadok. Végig kellett szenvednem az egészet!
Amikor végre felébredtem, szakadt rólam a víz, és remegtem, és a szívem majd kiugrott. Alig mertem kimenni...

Nincsenek megjegyzések: