2010. július 13., kedd

Dögmeleg

Egyre nehezebben viselem ezt a forróságot!
Egész délelőtt betűz az irodánkba a nap, így szabályosan szakadt rólam a víz.
DE kreáltunk mindkét ablakra sötétítőt. Az én ablakomra nemes egyszerűséggel feltűztük rajzszöggel a függönyt. Úgyse nyílik, így nem nagy gáz...
A másik ablak kicsit macerásabb volt, de biztosítótűvel bújtatót "varrtunk" a sötétítőre, így azt a legmagasabb dolgozónk fel is tudta varázsolni a karnisra.

Túl sokat nem jelentett a sötétítőzés... Így is meleg volt. Ebéd után még egy kicsi ventillátort is kaptunk - mint halottnak a csók!:P

Délután egyébként iratokat pakolásztunk, és megpróbáltam nekikezdeni a nyilvántartásnak is. Macerás. Szerintem kár volt elpakolni, mert pár adatot úgyis csak onnan tudok kinézni!:P
Egyébként túlnagy kedvem nem volt hozzá!:P

Még másfél hónap és lejár a szerződésem. Kezdek azon parázni, hogy hosszabbítanak-e! Tudom, korai ezen rágódni, de... Na, nem én lennék, ha nem rinyálnék!!!:P Azt hiszem, beszélni kell sürgősen a főnökkel!!!

Más. Itthon egy szó se esik arról a hülye szekrényről. Már kezdem azt hinni, hogy az csak nekem fontos!:(
Minden xar fontosabb nála!!! Pedig utálom ezt a rumlit! Azt hiszem, sztrájkolni fogok, és nem fogok rendet rakni!!! Majd kiderül ki fogja tovább bírni! (Ja, szerintem a párom, mert úgyse bírom ki, hogy ne pakolásszak!:P)

Sugi szülinapja közeleg! Fogalmam sincs, mit vegyek neki! Szerintem valami kreatív dolognak örülne!:) Láttam cuki kis xszemes-készletet: egy cicafej. Majd még alszok rá egyet!:)

Nincsenek megjegyzések: