2010. július 9., péntek

Viszket

Már megint előjött az allergiám: viszket az arcom, a fejbőröm, de még a fülem is! Legszívesebben lenyúznám magamról a bőrt! (Blaaaa, jól néznék ki!:P)

DE rájöttem, mi a bűnös! Tök egyszerű volt, csak kicsit gondolkodnom kellett volna. 99%, hogy a bocitejre vagyok allergiás! Pedig úúúúgy szeretm!:( Frissen fejve, langyosan! Forralás nélkül! Nyami! ...vagyis mostmár nemszabad!:(

Hogy teljes legyen a siker, egy bazinagy herpesz is elkezdett terpeszetni a számon. Bocsi, ez már nem száj, hanem csőr!:P Elég furán néz ki a fejem, tök torz!:) Rávarázsoltam egy tapaszt! Nem gondolta, hogy ezt a kis vackot ilyen nehéz felvarázsolni a szájszerkezetemre! Egyet el is csesztem, mert az ujjamhoz ragadt, utána meg összepöndörödött! Sajnáltam, mert qrva drága volt!

Ja, és hogy tetézzem a dolgot: várom dögpirit, de még nem érkezett meg! A hasam persze fáj ezerrel, így tuti teljes bedobással fog tombolni holnap!
...és hülyepicha hangulatban leszek!!! Fúúú, de utálom!!!

A gyomrom is ég... De ez már csak olyan kis apróság!

Ja, és szekrényvásárlás se lesz, pedig már megvan minden papír hozzá: bankszámlakivonat, közüzemi számla, befizetett csekk, stb.
...és hogy miért nem lesz? Mert a drága párom nem fog ráérni!:P No és ahhoz, hogy elhozzuk a szekrényt, egy kocsi is kellene!:(
...és az se 100%, hogy kapunk hitelt!
Olyan xar, amikor beleéli magát az ember valamibe, utána meg koppan!:(

Nincsenek megjegyzések: