2010. július 4., vasárnap

Uncsi vasárnap

Hajnalban amikor felébredtem láttam, hogy a párom eltünt az ágyból. Gondoltam, hogy nem tud aludni, és kint motoszkál.
8-kor már gyanús volt, hogy Tibi sehol, így rácsörögtem. Meglepődött. Elment áruért. Állítólag mondta is, csak biztos nagyon kába voltam az este. Néha kiesnek dolgok...

Mire hazaért, bundáskenyeret sütöttem. Feltettem főni egy kis húsleveskét, és nekiláttam a szecsuáni csirkének. Ez a 3 verzió, amit kipróbáltam. ...és végre elmondhatom, hogy sikerült!
Ez a kis főzőcske eltartott egész mostanáig...

Annyira unom, hogy másból se állok, mint a pakolás, takarítás, főzés, mosogatás. Tisztára mint egy háztartási robotgép!:P

Ja, ma ismételeten nyefegtem egy sort a páromnak: nagyon kell az a szekrény!!! De meg kell várni a bankszámlakivonatot, mert tényleg sehol nem találom! Szerintem bele fogok betegedni, ha hamarosan nem lesz itt az a qrva szekrény!!! Akkor végre el tudnék süllyeszteni mindent, és nem lenne ekkora rumli!

Nincsenek megjegyzések: