2010. augusztus 11., szerda

Elegem van!!!

Nem is tudom, hol kezdjem... Jó régen írtam...
Elegem van a nyárból, és elegem van a szomszédból! Igen, a kocsmából!
A legújabb szokásuk, hogy szombat éjjel fél 1-kor elkezdik bömböltetni a zenegépet. De szó szerint üvölt a zene! Küldtem már sms-t, hogy csendesebben, mert qrvára zavar. Próbáltam odacsörögni, nem vették fel!
Ez sima csendháborítás! Egyébként nem csak én vagyok így kibukva, hanem az egész környék. Felnyomni nem szeretnénk, hisz szomszéd, és eddig semmi baj nem volt velük!
No meg a főnökasszony rendes, csak hát a főnökúr... No, inkább nem részletezem...
Persze egész héten megy a csimbumcirkusz, itt üvöltöznek az ablak alatt, és némelyik bepiált emberke a saját zenei költeményei is "előadja".
Csendet akarok, nyugit. Mert mostanában valahogy elég mormota üzemmódban működök/működnék!:P

Más. Múlt hét pénteken ismét vihar volt. Szerencsére csak a konyhánk ázott be (de az rendesen), és a kapunk is bedőlt ismét!
Rettentően be voltm rezelve, legszívesebben sírtam volna!

Ja, most olyat is írok, hogy csak na... Képzeljétek, Dolfi, a kandúrmacskánk valahonnan előhozott egy kismacsekot! Örökbefogadta! Annyira édesek együtt! A kis Gülü úgy megy a kandúrunk után, mintha ő lenne a mamija!
Gülü. Mert olyan kis gülüszemű. Nem olyan elhanyagolt kóborcicus, mert szép tiszta a kis bundája, és mostmár nem is olyan girnya, mert kap enni rendesen. A szeme viszont csipásodik, ezért kamillával mosogatom. Tűri csendben. Dorombol hangosan, és dagaszt a kis mancsával! Szeretem!:)
Tibi is kedveli a picit. Persze meg kellett az alvázát vizsgálni, hogy fiú, vagy lány. De szerencsére fiú, így nem lesz szaporulat!

Munka. Bizonytalan vagyok nagyon, és kerülget a depi, mert nem hiszem, hogy lesz hosszabbítás.
A többi benti közmunkás csaj lazán veszi a dolgot, és ők általában unatkoznak.
De nekem mindig van mit csinálni! Már kéregetnem se kell a munkát, hisz tudom, hogy mi az én feladatom, és próbálok kicsit önálló lenni. Szóval... Elég car a helyzet! De nem érdekelnek a többiek, igenis megcsinálom a feladatom szívvel-lélekkel, a legjobb tudásom szerint. Tarthatnak nyalisnak, meg csókosnak, meg teperőnek...
Sajnálni fogom, ha azt mondják, vége.
...és fogalmam sincs, hogy fogunk 28 ezer forintból megélni!:( Igen, csak ennyi. Az őstermelőit vehetjük nullának, ugyanis a bevétel ennyi volt: egy szép nagy kerek NULLA!!! :(

Nincsenek megjegyzések: