2009. június 22., hétfő

Röviden...

Szombaton dolgoztam... Ismét felért a dolog egy agymosással. Volt minden: részeg nő, énelkés, ivászat, sírás, stb. Már gondoltam rá, hogy regényt fogok írni erről az egészről!:P

Vasárnap vásár volt. Jól megáztunk. Azért sokan voltak kint!:)

A reggeli kávé után a kedvem is jobb lett. ...és betömtem a fejembe életem legfinomabb "hamburgerét". (elfogyott a hambihusi, és gyros husikát kaptam bele - isteni volt!) A csuda gondolta, hogy egy sima sik natúr büféskocsiban ilyen fincsi dolgokat készítenek!

Vettünk papucsot, Sugica pedig megkapta a rég áhított balerina-cipőjét. Ja, és vettem egy kis tégely csillámot a karmaimhoz.

Megfogadtam, egy hónap múlva megint megyek! ...és remélem akkor sütni fog a napocska!
Vehettem volna többmindent is... De a számlámra még nem érkezett meg az a pénz, amit vártam...

Más. A tárhelyem még nincs kész, még nem kaptam meg a mailt, amit annyira várok már!

Fogyi. Ma van a 25. nap! MINUSZ 5 kilónál tartok, mérlegeltem!...ugyanolyan elvetemült módon művelem a dolgot, mint pár éve! Ha akkor lement az a 17 kiló, most le fog menni a 20! Vagyis már csak 15!:D

Nincsenek megjegyzések: