2009. június 19., péntek

Költözés

Ma reggel, miután befontam a szemöldököm, és szedtem egy kis hangyát, úgy döntöttem, hogy szeretett kismvity.hu oldalam elköltöztetem az extráról!Már nem érdekel az se, hogy újra mindent be kell pötyögni! A szerver nem elérhető, a phpmyadmin nem elérhető, az ftp időtúllépés miatt leáll!

Elegem van! Oksi, a többi marad, de ha már pénzt adtam ki a saját domain névre, legyen elérhető normálisan!

Hát ez a nagy büdi helyzet. Az új helyen a regisztrációm elfogadták, de arra még várni 2-3 napot, hogy a domain nevem leellenőrizzék! ...mindegy...

Ma meghozta a postás azt, amire úgy vártam!:) Mégse volt csiga!:) A kedvem is jobb!:)

...csak az árnyékolja be a csudijó kedvem, hogy estére váltás lesz, és holnap dolgoznom kell! ...valahogy csak kibírom!:P

Nincsenek megjegyzések: