2009. június 10., szerda

Már működik!:)

Sugi jelenleg a Huncut lányok közt a 2. helyezet!:) Remélem nem előznek meg!
A link azért mégegyszer:
http://www.babamamatudakozo.hu/aquasziget_szepe_2009/?kat=h&gyid=332#vtop

Kicsit el vagyok veszve... Hétfőn dolgoztam, tegnap varrtam. Délután kivezényeltek a tűző napra kukoricát kapálni, csak azért mert tata "nem bírt magával"!Jól leégtem, és összeteszem a két melső mancsom, hogy a napszúrást megússzam. ...elég kómás vagyok!:P

A fogyit nyomom ezerrel. Minusz 4 kilónál tartok!:)
Megfőztem életem első CH mentes töltött paprikáját: ebbe a verzóban tényleg alig van szénhidrát! Majd bepötyögöm, ha lesz rá időm!:) (nem a norbis verzió, és nincs benne se zabpehely, se zabkorpa - amiben ugye mégis ott fityeg a CH)

Ja. Majdnem elfelejtettem: Sugi bicóval jár oviba!:) Ügyi a kiscsaj, bár engem a frász kerülget még mindig, hogy elpuffan. Mivel picit nagy a bicó, a felszállás-leszállás kicsit még macerás!

Nincsenek megjegyzések: