2009. június 11., csütörtök

Egy szokásos hétköznap

Legalábbis remélem, hogy ma nyugi lesz!

Sugi oviban, Tibi Zalában. Vagyis útközben.

Ha minden jól megy, ma befejezem a székhuzat gyártást. Lereszelem a karmaim, mert már elég rondácskák. Nem ártana összerámolni, a konyhában rendet vágni... Ma főznöm se kell, mert van a hűtőben maradék, még választhatok is: májpöri, vagy töltött paprika.

http://www.babamamatudakozo.hu/aquasziget_szepe_2009/?kat=h&gyid=332#vtop

Sugi a versenyben picit lemaradt. Nem tudom, hogy a csudába csinálják... Nekem nincs annyi pénzem sms-re, és nem is érek rá egész nap itt ülni. Persze ha itt vagyok, bőszen nyomom, de akkor is...Suginak a huncutok közt az eggyik kislány nagyon szimpi! Először angyalkának hívta, mostmár ő a Zsófi barátnője!:) Neki is szoktunk nyomizni!:)) Konkurencia ide vagy oda, mi szavazunk rá is néha! ...mert ugye azért nem vérre megy a játék! ...még akkor se, ha egyesek úgy gondolják!

Tegnap este dolgoztam egy kicsit, de csak beugrós voltam. Kicsi ledöbbentem. ....csak a családon belüli erőszak miatt. Ugyanis az egyik törzsvendégnek számító hölgy megtépve érkezett. Az élettársa kopasztotta meg, szegénynek a fél fejéről hiányzik a haj, de szerintem a bőr is... De ez még nem volt elég... Kiderült, hogy itt "szokás" a nőt, feleséget verni. ...és még büszkék is rá azok a mocsok pasik!Istenem, a 21. században élünk, és még vannak ilyen begyöpösödött agyú emberek!!!

Engem a férjem soha nem bántott! Lassan 15 éve vagyunk együtt, de még úgy istenigazából még veszekedni se veszekedtünk! ...ezért számomra érthetetlen a dolog!

Nincsenek megjegyzések: