2009. június 15., hétfő

Álomvilág

Fura dolgok történnek velem mostanában!

Én minden éjjel álmodok, és általában emlékszem is rájuk. Néha ezt élvezem, néha pedig zavar...Napok óta olyan érzésem van, hogy az álmaimban valahogy egy másik életet élek... Most ne tartsatok hülyének, de igenis ez a helyzet!

Látom magam, de nem én vagyok. Ismerős a hely, de nem az ahol most élek. Más emberek vesznek körül, mások az ismerőseim. Kissé homályosak az emberek, inkább csak az érzésekre emékszem!

Ma hajnalban felébredtem, mert ki kellett mennem wc-re. ...és amikor visszafeküdtem, ott folytatódott az álmom, ahol abbahagytam!

Olyan kifejezések maradnak meg bennem, amiket nem is nagyon értek (pl. orvori kifejezések). Ezeket keresgettem ma a neten.

A mai álom röviden: a gyermekünk beteg, nagyon beteg. Vizsgálatra kellett vinni. Én mondtam neki, hogy ne féljen, nem fog fájni... Erre az asszisztensnő a fülembe súgta, hogy sajnos ez fájni fog neki. Valami festékanyagot fecskendeztek a vénájába...Arra nem emlészem, hogy kislány-e vagy fiú. De olyan 4-5 év körüli lehet. Picike, és sovány. Nagyon sápadt volt szegénykém.
Emkékszem a kórteremre, az egész kórházra...

Olyan fura ez az egész!

Kíváncs vagyok, hogy most este mi lesz!

...persze a férjemnek ezt meg se említem. Szerinte éjjel aludni kell. Azért álmodok, mert nem vagyok elég fáradt!:P

Nincsenek megjegyzések: