2009. június 2., kedd

Kezdjük újra!

Bár némán hallgattam, az élet zajlott(zajlik) körülöttem...

A kezdés, újrakezdés így több dologra is vonatkozik most!

A depimet félretéve újra töltöttem a honlapjaimat. Vagyis közben volt egy kis zűr, mert az extra blokkolta 2 oldalamat is: szabályt szegtem!:-O Ugyanis kiszúrták, hogy nincs indexem! Naná, hogy nem volt: leszedtem, mert az a rohadék vírus belefúrta magát mindenbe! Csumára törölnöm kellett mindent, még az adatbázisomat is! Utána jelszóváltás mindenhol! ...és most talán óvatosan és csendben kijelenthetem, hogy "tiszta vagyok"!Szóval leveleztünk kicsit az extrával, emagyaráztam nekik, hogy miért nincs kezdőlap. Tök rendik voltak, mert visszakaptam az oldalaim!Igenám, de csak 2 napot kaptam a visszaállításra, így ment az FTP veszettül, hogy valami pofája legyen a dolognak!

A klón képeslapküldő helyére egy CMS-t tettem fel, ami majd egyszer a kismvity.hu lesz!:)

Valamiért tetszik ez a dolog, ez a CMS!:)

No, de váltsak témát...

Mivel a fogyim eddig nem ment, radikálisan változtatni kellett a dolgokon! Először Adipexhez akartam folyamodni, de mivel most üres a pénztárcám, erről le kellett mondani.Előkaptam hát a jő öreg Atkins bácsi módszerét, ötvözve picit a déltengerivel... Szorgosan behörpintem a napi 12 pohár vizet, és szigorú naplót vezetek, amibe minden kis magamba tömött falatka kaját bejegyzetelek.Ismét halkan mondom, nehogy elkiabáljam a dolgot: 5 nap = minusz 2 kiló!

Augusztusra le kell fogyni!:)

Más...

Sugi ismét táppénzes, most a hasa fáj, és a feje! Nagyon nyöszike!:( Mehetünk a dokinénihez! ...és megint otthagyhatom a nehéz munkával megkeresett pénzecském a gyógyszertárba!:(

Nincsenek megjegyzések: